torsdag, januari 01, 2015

Panduro!

I am writing this post in Swedish...

Jag har beställt från Panduro,
de har halva priset på många saker
+ att de har fri frakt...
med andra ord,
läge att shoppa!

Detta valde jag:

Hjärtformad
 metallställning
att sätta bilder i,
jag kommer så klart
att spraya den 
i nån glad färg!



2 spratteltomtar = nostalgi!



En gjutform,
har en redan
men bra att 
ha 2 tänkte jag,
går ju snabbare
att få flera klara då...
Eftersom mitt gips
har tagit slut,
och det verkar vara
svårt att få tag på
prisvärd gips,
så funderar jag
på att gjuta
i betong
istället...



Dekorativa
 tygfåglar,
2 av varje mönster
får man...
gillar egentligen
INTE äkta
fjädrar,,,
men beställde 
dem ändå...




2 olika dekorativa
set med fina 
papper!



Duck Tape
med söta 
pingviner!

Dekorfigur
tomte,
denna ska
min mamma få.


En rosa Label Maker!

+
ett antal burkar
med Hobbylack:

APELSIN
LJUS VIOLETT
LJUSGUL
FUCHSIA
LJUS OLIV
LILA
CYKLAMEN



***

Jema

4 kommentarer: