torsdag, september 11, 2014

Panduro!

This might not be
 so interesting if you 
don´t have the arts & crafts shop
Panduro in your country,
so I am writing in
Swedish instead..!

Jag beställde från Panduro idag,
de har REA så jag passade på
att hitta lite kul & fina saker:

Quick Knit
att göra 
handledsvärmare!
Endast 30:-

Inte REA 
men jag vill
göra en krans..!
29:-

Ej REA 
på dessa heller,
beställde 2 styrolit-klot
för 14:-/styck.
Metallkrans av zink.
Jag beställde 2,
kan ju tänkas att
min mamma också
vill ha en...
De kostade bara
15:-/styck.
Jag ska spraymåla
min i nån glad färg!

Ej REA!
Älg som jag nog 
gör decoupage på,
19:-

Köpte en meter 
av detta tyget,
40:-/metern.


Washi tape,
10:-/rulle



Häst-schabloner
20:-



Sats med
olika fina
 dekorband
20:-
Vacker 
applikation
10:-
Pepparkaksgubbe
5:-

Pepparkaksgumma
5:-


Hänge i form av
en Rysk docka
(har en sedan tidigare)
5:-
Julservetter till
 min mamma
10:-

Ytterligare 
applikationer
10:-/styck.

Juldekor-set
30:-

***
Jema

1 kommentar:

  1. Åh...hinner knappt kommentera här :/. Men jag hinner ännumindre kolla Panduros rea. så mycket fint du har köpt

    SvaraRadera