onsdag, juli 09, 2014

Kudde etc.

Har länge haft STORA problem med min nacke,
och ett skäl är med all säkerhet att jag inte har
lyckats hitta en sovkudde som verkligen
passar just MIN nacke..!

I morgon hoppas jag dock 
att jag ska hitta rätt kudde!

JYSK har REA
 på denna kudden,
den har kostat 599:-
och nu kostar den 180:-

Den är stoppad med ett material
som skall kännas som dun,
men är alltså nån slags
 fiberdun istället.
Vilket låter jättebra tycker jag,
som VÄGRAR ha kuddar
med riktigt dun...




Sedan behöver jag 
MER förvaring..!
Tänkte mig denna
 lilla bokhyllan
på gaveln av min 
EXPEDIT-hylla
från IKEA.
Inte exakt samma bredd,
denna är 1 cm bredare...
men det går nog bra ändå..!
250:-
JYSK

Sedan har jag idag köpt 
en ny kameraväska på eBay,
då min gamla väska gått 
helt sönder i dragkedjan...

Valde en med kardborre istället:


Pris
ca: 35:-

***

Jema

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar