tisdag, juli 15, 2014

Knopparp...

Jag vill slänga ut min köpmansdisk & fåtölj!!!
Och sedan vill jag in med en 2-sits soffa istället...

Denna 
snygga, billiga
OCH
dessutom 
GULA
 soffan,
känns som ett mycket 
bra alternativ..!

Dock har jag 
bara provsuttit
den lite snabbt,
när jag senaste
 var på IKEA,
och hann väl inte 
känna efter hur 
skön & bekväm 
den egentligen var...

KNOPPARP 2-sits soffa IKEA Soffan KNOPPARP är mycket hållbar tack vare metallstommen och den starka sittväven.
Sedan skulle den ju
 passa väldigt bra till
mitt LACK-bord
 från IKEA:

LACK Sidobord IKEA Enkelt att montera. Låg vikt; enkelt att flytta.

Sedan har jag en rosa 
plastmatta som också
skulle varit fin till!


***
Jema


2 kommentarer:

  1. Den är jättefin! Tyget ser avtagbart ut

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, tyget går att ta av att tvätta! Men jag börjar mer & mer förstå att den kanske inte är så skön att sitta en hel kväll & kolla på film i...så jag ska nog kolla efter en begagnad 2-sits soffa först! : )

      Radera