fredag, juni 20, 2014

För håret + bindis!

Mitt hår börjar äntligen få lite längd,
bortsett från min sidecut på vänster sida,
som jag nog tyvärr måste låta växa ut,
för mina skalmar på glasögonen
skaver på örat så till den grad
att det blir sår..!


Jag funderar på att
permanenta mitt hår...
om bara min mamma
går med på att göra det
till mig...
tycker att det är för dyrt 
att gå till en frissa & göra det...

Och nästa gång jag 
färgar håret,
så kommer det att bli
mörk brunt
(chokladbrunt).

Jag har köpt en hel del 
klämmor & annat
till mitt hår på
eBay:


4 klämmor med
spindlar!




3 klämmor med
rosetter & körsbär!





Och ett snyggt diadem!


En annan sak 
jag köpt nyligen
är färgglada bindis!


Tror att det skulle bli fint att sätta
en bindi bredvid ena ögat..!

***
Jema

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar