torsdag, maj 08, 2014

Indiska!

Jag har beställt lite 
saker från Indiska.
Förvisso har vi en
 Indiska-butik där jag bor,
men det är ju inte 
säkert att de hade haft
alla varorna hemma...
så jag valde
postorder istället!


Beställde 2 paket med fina servetter.
Tänker göra om lådorna på min byrå,
idag ser den ut så här:

(Ser inte ut så här längre hos mig & byrån står på ett helt annat ställe...)


Kan väl bli fint med dessa servetterna..?
RUMI servett turkos | Papernapkins | Napkin | napkin | Kökstextil | Inredning | INDISKA Shop Online
TILLY servett petrol | Papernapkins | Napkin | napkin | Kökstextil | Inredning | INDISKA Shop Online
Beställde även en matchande tablett
att ha som duk ovanpå byrån!
LAMIN bordstablett korall | Plastic | Placemat | Kökstextil | Inredning | INDISKA Shop Online


Hittade denna söta hängaren:
MULTI BIRD HOOK hängare turkos | Knobs/hooks | Knobs/hooks | Hall & förvaring | Inredning | INDISKA Shop Online
Och sedan blev det 
en turkos vattenkanna
i form av en söt elefant!
Jag har en limegrön sedan tidigare,
men den har min mamma fått nu.
ELEPHANT vattenkanna turkos | Gardening | Övrig inredning | Inredning | INDISKA Shop Online
Fastnade för detta hårband,
känns onekligen retro & 50-tal!

Egentligen så är jag besviken 
på Indiska´s modesortiment,
önskar att det kändes 
INDISKT...
vilket väl ändå 
vore det logiska..?!
LIBBY hårband red | Headgear | Vantar & mössor | Accessoarer | INDISKA Shop Online
Har tidigare
 blivit besviken 
på deras 
rökelser också...
men tänkte ändå 
testa denna:
INCENSE mango papaya | Fragrance | Wellbeing | Övrig inredning | Inredning | INDISKA Shop Online


Denna gick INTE att motstå!!!
Helt rätt färger och dessutom med
FLAMINGOS!!!!!!!!!!!!!
FABRIC SHADE textilskärm korall | Various | Övrig inredning | Inredning | INDISKA Shop Online


Ej heller denna 
gick ju att motstå...
även om den var dyr...
men den är STOR
och ser alldeles, alldeles,
UNDERBAR ut!!!
ELEPHANT dekoration turkos | Various | Övrig inredning | Inredning | INDISKA Shop Online

***
Kram från en 
überförkyld
 Jema...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar