lördag, mars 08, 2014

Ribbons & Pillows...

Idag har jag suttit & sytt 
4 kuddfodral.

Jag har använt olika tyger
 till fram & baksidan,
sedan sydde jag på 
rött band med vita prickar
för att knyta ihop det hela!

Det är ett väldigt
 enkelt & snabbt sätt 
att sy kuddfodral på!

Jag ska fortsätta
 att sy fler imorgon.

Nu har bandet
 nästan tagit slut,
så jag köpte nytt i 3 färger
på eBay.

Today I have
been making 
4 pillow cases. 

I have used
 different fabrics 
  on the front & back, 
Then I sewed on 
red ribbon 
with white dots 
to tie it all together! 

It is a very 
  simple & fast way
to sew pillow 
covers this way! 

I'll continue 
  sewing some 
 more tomorrow. 

Now I hardly have 
any ribbon left, 
so I just bought 
some new 
in 3 colors 
On eBay.



Så här ser kuddfodralen ut.
Gjorde 2 av varje.
*
This is how the pillow
 cases look like.
Made 2 of each.

 Min katt Miró
*
My cat Miró

***
Jema

2 kommentarer: