onsdag, mars 12, 2014

Decoupage etc...

För ett tag sedan så
 hittade jag 2 lampfötter
 från IKEA i terracotta
 i en secondhand-butik.
Igår målade jag dem 
vita för att sedan göra 
decoupage på dem med 
en av mina favoritservetter.

Jag blev MER än
 nöjd med resultatet!
*
A while ago I found 
two lampstands 
  from IKEA in terracotta
 in a secondhand shop. 
Yesterday I painted them 
white and then made 
decoupage on them with 
one of my favorite napkins. 

I am MORE than 
happy with the result!


***

Och nu till något helt annat...
jag köpte precis en sådan här
"mojäng" för att sköta om 
mina katters päls bättre.
Betalade cirka 40:-
På Biltema kostar 
en liknande 129:-
*
And now for something 
completely different ... 
I just bought one of these 
"gadgets" to take better care 
for my cats fur. 
Paid about 40 
swedish crowns.
In a store called
 Biltema,
a similar one costs 
129: -



***
Jema

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar