måndag, februari 10, 2014

IKEA

Idag har jag varit på IKEA.
Jag köpte 2 bokhyllor:
*
Today I have been to IKEA. 
I bought 2 bookshelves:
KILBY Bokhylla IKEA Flyttbara hyllplan gör att du kan anpassa din förvaring efter behov.
En rosa skrivbordsstol:
*
A pink desk chair:
SNILLE Arbetsstol IKEA Du sitter bekvämt tack vare att stolen går att justera i höjd.
En rulle presentpapper:
*
A roll of wrapping paper:
ÖVERLÄGSEN Presentpappersrulle IKEA
En orange lampa med vita moln:
*
An orange lamp with white clouds:
SKOJIG Bordslampa IKEA Testad och petskyddad för nyfikna små fingrar. Självlysande strömbrytare; enkel att hitta i mörkret.
Ett paket med 
dörrhandtag-skyltar:
*
A package of 
doorknob signs:
RETSAM Handtagsskylt IKEA 4 färgstarka handtagsskyltar tryckta på båda sidorna med totalt 8 olika mönster.
Sedan hittade jag lite 
billiga doftljus som 
det var REA på,
med äppel & kanel-doft.
*
Then I found some
cheap scented candles 
that was on SALE, 
with apple & cinnamon fragrance.

***

När vi kom hem var 
jag helt slutkörd...
var tvungen att gå & lägga mig,
jag sov i 2 timmar...
Kommer säkert att
må dåligt imorgon också,
men det får jag
 försöka uthärda...
*
When we got home, 
I was completely exhausted... 
had to go and lie down, 
I slept for 2 hours... 
I will certainly 
feel bad tomorrow as well, 
but that I must
 try to endure...

***
Jema

2 kommentarer:

  1. du hittade mycket fint. Jag gillar deras nya presentinslagningshörna :)
    Jag hoppas att du mår bättre idag <3

    SvaraRadera
  2. Är trött & sliten idag, men det är priset jag får betala när jag gjort nåt roligt...that´s life..!

    Kram

    SvaraRadera