söndag, februari 23, 2014

Decoupage & Pain...

Tänkte bara visa 
lite olika saker som
 jag gjort decoupage 
på den senaste tiden.
*
Just thought
 I'd show you 
some stuff that 
  I have made ​​decoupage
 on recently.

En ginflaska med
 Frida Kahlo och glitterlim.
(Limmet har inte torkat på bilden...)
Jag ska dekorera flaskan mer.
*
A gin bottle with
  Frida Kahlo and glitter glue. 
(The glue has not dried on the picture ...) 
I'm going to decorate
 the bottle some more.

 Ett papphjärta.
*
A papier mache heart.

En spegelram med
 alla möjliga servetter.
*
A mirror with 
all sorts of napkins.

Sedan har jag börjat göra decoupage 
på glasprismorna till en av mina ljuskronor.
*
Then I have started to put decoupage
on the glass prisms on one of my chandeliers.

Nu till det sorgliga...
jag tror att jag har 
drabbats av 
karpaltunnelsyndrom,
så jag måste ta det lugnt nu...
*
Now for the sad part... 
I think I might be
suffering from the
carpal tunnel syndrome, 
so I must take it easy now... 

***
Jema

2 kommentarer: