lördag, januari 18, 2014

Masker x 3

Jag har alltid varit
 fascinerad av masker,
tycker att de kan 
vara både roliga,
spännande, 
vackra & skrämmande..!

Eftersom jag ska få ordning 
på alla mina filmer snart,
så tänkte jag att det kunde
vara lite kul med MER
saker i mitt hem som 
har anknytning till
filmer jag gillar..!

Därför har jag nu 
köpt dessa 3 
billiga maskerna
i "äkta" plast
på eBay:

Batman...så klart..!


Guy Fawkes-mask 
från filmen 
V för Vendetta...

Och till sist en
Puppet mask
från SAW-filmerna!

***

Sedan vill jag även skaffa 
en massa fina samlarfigurer
från mina favoritfilmer/serier.
Än så länge har jag bara denna:

DATA
från 
Star Trek
The Next Generation

Tänkte visa vilka
 jag skulle vilja ha..!

Denna ÄLSKAR jag!!!
Det är David i filmen
Prometheus,
spelad av 
Michael Fassbender.

Prometheus David 8 Action Figure - Rockzone

Sedan vore det ju väldigt trevligt med
MINST en figur från Hellboy-filmerna:

Hellboy – Minibyst
Mina favoriter
 från de filmerna 
är även
 Abe Sapien,
Johann Krauss
och 
Prins Nuada.

Sedan skulle jag ju 
inte tacka nej till
en Thorin heller...

29411d1341937135-first-look-hobbit-action-figures-hobbit_thebridge_thorin6.jpg (651×1256)


Beetlejuice ligger också
HÖGT på önskelistan!!!
Beetlejuice 18inch Action Figure - Rockzone

Finns MÅNGA fler jag
skulle vilja ha i min ägo!
Men de är ju inte
 direkt billiga...

***

Jema

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar