måndag, januari 13, 2014

Film-fynd!


Jag har återigen
 beställt en massa filmer...
dock BILLIGA..!

Jag hade dessutom en
rabattkod på ytterligare
50:-
Så jag får mycket
för pengarna!

Har sett denna flera gånger,
den är fantastisk galen & rolig!

Har inte sett...
men Alan Rickman 
är ju med, 
och det räcker gott 
och väl för mig..!

Så klart sett 
massor av gånger,
men eftersom det bara
är TV3 som visar den
vid Nyår och jag 
inte har den kanalen
så köpte jag den...

Har inte sett denna versionen,
men måste ju ha ALLT
som Tim Burton gjort...
Kostade mig bara 19:-

Har inte sett,
 men har 1:an sedan tidigare.

Samma med denna,
har inte sett...

Tror att jag har sett denna...

Denna har jag sett lite av...
på denna utgåva 
finns det tydligen
ett alternativt slut..!

Denna har jag inte sett alls...

***

Jema

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar