torsdag, januari 16, 2014

Decoupage etc...

Jag har pysslat lite
med decoupage
de senaste dagarna.
Jag älskar verkligen
att hålla på med det,
för det blir ett så
snabbt resultat!

Här har jag gjort det 
på små träskivor/plattor,
som min pappa har 
sågat till mig från
nån trädgren.

Tänkte använda dem till
antingen halsband
eller nyckelringar,
tex. på dragkedjan
på nån av alla
mina väskor..!


Älskar denna 
gula servetten!!!

Detta var 
från början
2 vita trähjärtan
som jag köpt 
som julpynt 
nån gång...

För FLERA år sedan
köpte jag dessa
glastallrikarna,
men först nu
så har jag fixat
till dem med
servettdecoupage.

Jag måste erkänna
att jag blev MER
än nöjd med dem..!

Mina Madonnor & "Jesusar"
De ska dock bli omgjorda...

Här hade jag min lilla Julgran innan,
men nu fick Godzilla med vänner
plats här istället!

Jag ska försöka få tag
på en STOR lampa
att ställa här.

 Mina fyrfota vänner
trivs också alldeles
utmärkt i vår lilla stuga!

Innan Jul hittade jag 
2 broderiramar
som jag nu spänt 
upp snygga tyger i!
Tygerna har jag 
köpt på ETSY
från Holland.

Jag ska köpa en
 liten broderiram
till tänkte jag,
och spänna upp
 nåt gult tyg.

Detalj från min 
EXPEDIT-hylla.

 Här är min lilla samling av Maneki Neko!

Detaljbild
med en pappersgirlang
jag själv knåpat ihop,
lätt pyssel!

***
Ja, det var allt för denna gången!

*

Jema

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar