söndag, december 22, 2013

My New Ink!

Här är tatueringen
 som jag fick gjord igår!

Beräknad tid det
 skulle ta var 3 timmar,
men det tog 
snarare 4,5 timme...

Men det var det verkligen värt,
för jag är så himla nöjd!

Nu är det "bara" den jobbiga
delen kvar med läkningen...


Designen är ett 
hopplock av lite 
olika bilder som jag
 hittade på internet,
sedan har tatueraren gjort
 en jättefin bild av!

Bilden nedan 
är från igår,
tatueraren 
som tagit
bilden:


***

Jag är redan sugen på att göra fler!!!


lägger jag in bilder 
på sånt som 
är min inspiration till 
kommande gaddningar.

***

God Jul


6 kommentarer:

  1. You tattoo is so interesting. Every year I say I want to get one.....just a tiny little rose on my shoulder....but it never happens. Me thinks I'm a chicken! LOL

    Jo

    SvaraRadera
  2. Svar
    1. TACK vännen! : )
      God Jul till dig också!
      <3

      Radera
    2. Wow that is amazing!! I love the tattoo & those colors...I am not sure I could have sat still that long tho.. LOL.....Merry Christmas Jema...

      XO Linda

      Radera