torsdag, december 19, 2013

Jul/Yule!!!



Blessed Be Comments


Nu på lördag den
21:e December,
så är det Vintersolstånd
&
därmed egentligen
också JUL!

Yule Comments & Graphics

I den södra delen av vår jord,
firar dock de med samma tro som mig,
Litha/Midsommar.


Litha Comments & Graphics

Jag kommer själv att göra nåt
 alldeles fantastiskt denna dag,
jag ska nämligen iväg & bli tatuerad!
Är väldigt exalterad över detta,
men även nervös,
för sist jag gaddade mig
var så länge sedan som
2002..!

Jag kommer självklart att visa 
upp min fina arm på bloggen 
här senare!

***


Blessed Be Comments

Jema

2 kommentarer:

  1. Åh jag är så nyfiken på vad det ska bli.
    Jag vill också tatuera mig men jag vet inte vad jag ska göra för något :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har också svårt att bestämma vilket motiv jag vill ha, för jag vill ha så många olika...men med tanke på att jag planerar att göra hela vänsterarmen, så får det ju plats en hel del mer..! ;)

      Radera