söndag, december 01, 2013

ELLOS

Jag har beställt lite från ELLOS idag:



2 toppar för
49:-/styck
Jag valde 
Mossgrönmelerad & Mörk korallrosa.

Dessa klänningarna
kostade bara 
59:-/styck
Här valde jag 
samma färger 
som topparna.

Denna klänningen har
 jag sneglat på ett bra tag...
nu kostade den bara 
45:-
Denna 
sittkudden
 vet jag
 inte exakt var 
jag ska placera,
men för 35:- 
så tyckte jag 
att jag kunde 
köpa den ändå..!
Beställde även 
2 kuddar med 
Indiskt motiv,
för 35:-/styck.
Det dyraste jag
 beställde var denna
jackan i fuskskinn.
Den har kostat 699:-

Nu kostade den 
bara 175:-
eftersom det var
halva priset på 
alla outlet-varor
just nu..!

Tycker att den ser 
väldigt fin ut!

***

Önskar er en ny fin vecka!
Jema

1 kommentar:

  1. Tack för påminnelsen. Jag borde gå in o köpa lite nya tunikor o leggings :)

    SvaraRadera