måndag, november 18, 2013

IKEA...

Idag har jag varit
på IKEA.

Jag köpte 2 ramar 
som skall passa till 
LP-fodral:
I ramarna hamnar nog nån av dessa:


File:Album mosaique.jpg



Färg:

MÅLA Färg IKEA

Pärlor:
PYSSLA Pärlor IKEA Hjälper barnet att utveckla finmotoriken och koordinationen mellan öga/hand.
Små stuvbitar,
de är 20x20 cm
och det är 50 lappar
i en förpackning:
FINURLIG Stuvbit IKEA Stuvbitar i blandade färger och mönster passar perfekt om du vill sy täcken, kuddar eller väskor med lapptäcksteknik.

Gardinstång 
till mitt minsta fönster,
jag har faktiskt 
bara 3 fönster..!
RÄCKA Gardinstång IKEA Längden går att justera.

Jag hittade rosa ändknoppar,
de kostade bara 9:-/par,
de + det andra jag köpte 
får jag ta kort på
en annan dag...

Jag ville köpa även detta,
men det fanns tyvärr inte hemma:

STRÅLA Ljusslinga 10 ljus, inomhus IKEA Ljuskällan LED förbrukar upp till 85 procent mindre energi och har 20 gånger längre livstid än glödlampor.

GULÖRT Kudde IKEA
***

Jema

3 kommentarer: