tisdag, november 05, 2013

Fler filmer...

Egentligen så 
har jag knappt
 plats till fler filmer
 i mitt lilla hem...
men eftersom jag 
verkligen ÄLSKAR film,
så kan jag så klart inte 
låta bli att köpa ännu fler...


Dessa blev det denna gång:

Har faktiskt 
ALDRIG
sett denna,
vilket jag
nog är ganska
så ensam om!

Jag får detta armband på köpet:
Ser verkligen fram emot
att se om denna,
har nog bara sett den
en gång,
och det var
väldigt länge sedan..!


Denna filmen är jag 
väldigt förtjust i:


Denna har jag inte
heller sett,
men känner 
att det måste jag ju:

Denna har jag inte
heller sett...

Sedan valde jag till 
sist även denna:
Chronicles of Riddick


***
Jema

4 kommentarer:

  1. Nej du är inte ensam :) Jag har inte heller sett the Hungergames.
    Hotel Transylvanien är alldeles underbar!! Man kan lätt se den många gånger om för det är så mycket detaljer som händer i bakgrunden, enough said ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad bra, då är jag inte ensam..! ;)
      Hotell Transylvanien har jag väldigt höga förväntningar på, men om du tycker att den är bra, så lär den ju vara det också! :)

      Radera
  2. Frankenstein was great...LOVED the Hunger Games...haven;t seen Hotel T yet but looks like I will have to...still The Hobbit is my fav movie right now...

    :D

    SvaraRadera