torsdag, november 14, 2013

eBay...


Köpte 2 "verktyg"
för att kunna klippa
håret här hemma
och slippa gå till
frissan...
är ju så missnöjd
med de 2 som 
klippt mig senast..!

Men nu har mamma klippt mig
och det blev faktiskt helt OK!

Men med dessa ska det nog gå ännu lättare & snabbare:
Köpte även en svart mössa 
med kattöron!
"Fejkade" gauges,
jag valde de största i 
dessa färger:


Har haft liknande dessa innan,
men de har gått sönder...

De såg ut så här:
Efter ett tag så gick 
de inte att använda längre,
eftersom gängningen 
inne i plasten slits upp
efter ett tag...
Det borde ha varit 
metall inuti istället,
då hade det funkat..!

Så köp INTE denna modellen!!!

***


Jema

2 kommentarer:

  1. Det blev jättebra. Jag är inne på att klippa mig jag med, det är isåfall första gången på 6 år som jag går till en frisör, så lite nervös är jag. Egentligen vill jag ha långt hår men skicket är för uselt för det.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, jo jag blev faktiskt nöjd, nu ska jag bara bestämma om jag ska fortsätta att ha undercut & om jag även i fortsättningen ska ha page eller om jag ska låta det växa lite...Lycka till hos frisören, det blir säkert bra!

      KRAM

      Radera