torsdag, juli 18, 2013

My home...

Just wanted to share some
photos of my home with you...

A while ago,
my brother arranged
so I could get a cable drum
that I am now using as a
bedside/coffee table.

I have painted it,
and I did some
 decoupage on the
plastic tube in the middle.

I am not totally happy
with how it looks though...
so I have decided to glue
some vintage
musical sheets 
over it...


This is the 
Balinese Goddess
I bought on eBay,
she is
BEAUTIFUL!!!

She hangs over my bed,
under the sari canopy.

One of my favorite Buddhas...

 This is where I keep most
of my jewelry,
and I have a LOT..!





My
 Chinese Health Balls
(Baoding)
with CATS...
what else..?


Venus of Willendorf...

Even my incense is colorful!

Another of my
Buddhas...

My biggest
Buddha...

A closeup on a tassle...

Detail on a necklace,
that is hanging on a lamp.
I like using jewelry as 
decor in my home.

My latest
Buddha buy...

A really cheap 
mask I bought
on eBay,
but I really like it..!
I have one in gold as well.

A Virgin Mary wall decor,
but I prefer to see her as a
Goddess...
I have painted her myself.

I promise to let you see
some more from my home
later on..!

I hope you like
what you have
seen this far!

***

Jema

4 kommentarer:

  1. Wow så läckert !!!
    Så mycket fina och spännande saker . Jag tycker kabel vindan (heter det så??) är så snygg och framför det smyckeskåpet skulle jag kunna sitta i timmar ;)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. TACK vännen! :)
      Man kan nog säga både kabelvinda & kabeltrumma.
      Ja, gott om smycken det har jag verkligen...
      och MER är på väg..!
      KRAM

      Radera
  2. Åh ditt smyckesskåp är ju helt underbart!! Jag har alltid problem med att mina smycken "försvinner", det är trångt i min låda och jag lägger dem överallt annars. Det är så fina färger och så mycket intressanta detaljer i ditt hem :)

    SvaraRadera
  3. TACK min vän!
    Jag har faktiskt inte heller helt koll på alla mina smycken, har för många helt enkelt...och trots det köper jag fler! ;)

    SvaraRadera