torsdag, juli 04, 2013

HAIR!

I've decided to cut my hair SHORT!

I am so tired of my 
hair at the moment,
 and when I cut it last time,
 I was not  happy at all
with how it turned out...

I will most certainly 
be going to another hairdresser next time,
 to someone who really CAN cut!

I want the same cut as
has in this picture:

ISKA by LBR Photo

When I have the cut
 that I really want...
I'll bleach it and then dye it 
with at least one color.
I currently have both
 purple & green at home,
but will buy some more colors,
for example, burgundy & blue.

***

Will have to wait
 a month or two 
before I cut my hair,
so that my bangs/fringe 
have time to grow some more...

***

Once I have been 
to the hairdresser, 
I think that me & my dad 
will be able to cut 
and trim my hair at home.

Jema

2 kommentarer:

  1. Vad tråkigt att du blev missnöjd :P
    Hoppas att du hittar någon som kan lite om frisyrer och kan klippa.
    Frisyren på bilden är jättesnygg.
    Jag har supertråkig frisyr just nu varken page eller halvlångt och min rakade sida har växt ut till 5 cm

    SvaraRadera
  2. Vissa frisörer uppdaterar tyvärr inte sitt kunnande...
    Jag har nog bestämt mig för VAR jag ska klippa mig, kommer att bli dubbelt så dyrt som där jag klippt mig innan, men så länge det verkligen blir BRA så är det ju värt varenda krona!

    :)

    SvaraRadera