lördag, februari 09, 2013

The Enchanted Cat

Gjorde ju ett inlägg nyligen om 
3 böcker jag beställt från Adlibris,
nu har jag tagit bort boken om tatueringar,
och lagt till ytterligare en inredningsbok
+
denna boken av Ellen Dugan.


Jag har länge tänkt köpa den,
men sedan glömde jag 
konstigt nog bort den...
men NU snart så är den min!
Ser verkligen fram emot 
att få läsa den!

***

Boken beskrivs så här på
AMAZON:

From the temples 
of ancient Egypt 
to the homes of 
modern Witches,
 cats have long
 been associated 
with magick and mystery. 
Examining cat mythology 
and folklore from 
around the world 
and sprinkled with 
enchanting cat quotes 
from famous feline admirers 
throughout the ages, 
The Enchanted Cat
 is a must-read for any
 magickal cat fancier. 

Witches, Pagans, 
and other magick-minded 
folks will love the dozens of 
charms, spells,
 and meditations 
included for working 
with feline power.
 A naming ceremony,
 lists of magickal cat names 
and correspondences, 
and spells and charms for
 your cat's collar are just
 a sampling of the 
feline-friendly magick inside. 
Cat astrology, tarot, 
and even a discussion 
of feline feng shui make
 The Enchanted Cat
 a uniquely magickal exploration 
of our enduring fascination
 with the feline mystique. 

Winner of the 2007
 Coaltion of Visionary
 Resources Award 
for Best
 Magick/Shamanism Book 

***


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar