lördag, januari 12, 2013

Utlottning!


Min blogg 
fyller snart 5 år!
Jag började blogga
23/1 2008.

Detta skall 
så klart firas!

Jag har dock en liten 
baktanke med det hela,
det får jag ju
 faktiskt erkänna...
nämligen att se
 hur många som
egentligen läser
 min blogg...

Jag kan ju inte 
direkt skryta med
att få en massa 
kommentarer 
på mina inlägg.

Så...nu till vad 
man kan vinna!

Du som vill vara med
skriver en kommentar,
i kommentaren vill jag
att du skriver VAD
du vill vinna av följande:

Ring
Örhängen
Halsband
Armband
Piercing-smycke
Fejk-piercing-smycke
eller
Fotlänk

Skriv också vilken
STIL
du helst vill ha 
om du vinner,
typ 

Romantiskt
Retro
Kitsch
Goth
Enkelt

Gärna också
om du vill ha 
ett smycke som är

Silvrigt
Guldigt
Färgglatt
etc.

Kanske är du svag
 för nåt speciellt...
typ:

Dödskallar
Blommor
Katter
Ugglor
Hästar
etc.


Alla kan ju inte ha
EXAKT
samma smak
och jag vill att den
som vinner 
ska få nåt
som vinnaren
verkligen gillar!

Om det skulle vara så
att många vill vara med,
så kan det mycket väl 
bli så att jag drar 
en andrapristagare,
och kanske till och 
med en
 tredjepristagare..!

Jag kommer att fixa
priser på eBay,
så den/de som vinner
får räkna med att
vänta ett tag på
sin vinst...

Jag kommer att dra en vinnare
den dagen bloggen fyller 5!

(Dvs. Onsdagen den 23:e Januari.)

Lycka till!

***

6 kommentarer:

  1. ♥ grattis ♥ ♥ ♥ xxx Riitta Sinikka

    SvaraRadera
  2. Åh spännande :)
    Då svarar jag på dina frågor..
    örhänge eller fejkpiercing
    Goth
    Silvrigt eller svart
    Jag gillar ugglor :)
    Så håller jag tummarna för att jag vinner ;)
    Jag är glad att du började blogga igen. Jag gillar din stil och du hittar så mycket bra grejer på internet! Kram

    SvaraRadera
  3. Oj jisses 5-års jubileum det var inte dåligt ! Grattis lite i förskott från en blommig lite silvrig romantiker som även gillar färgglatt,kitsch och ugglor ;-) och helst halsband . Vilken Fin tävling ! Kraam

    SvaraRadera
  4. Oj jisses 5-års jubileum det var inte dåligt ! Grattis lite i förskott från en blommig lite silvrig romantiker som även gillar färgglatt,kitsch och ugglor ;-) och helst halsband . Vilken Fin tävling ! Kraam

    SvaraRadera
  5. Kul att du firar 5 år! och skönt med tappade kilon. Många kramar Yvonne

    SvaraRadera
  6. Tack Yvonne!

    Om du vill vara med i utlottningen,
    så får du följa "reglerna"!

    Kram, Jenny

    SvaraRadera