lördag, december 15, 2012

ELLOS


Tänkte föra 
in lite mer färg
i min garderob,
just nu är det mestadels
svart & grått,
inget fel på det alls så klart,
men jag känner ett behov
av att krydda upp
det med lite annat..

Ellos Fresh Spirit Cerise Jacka kort modell - längd 76 cm
Jacka 239,50:-
Har kostat 599:-




jsfn Violrosa Byxa
Byxor 50:-


jsfn Orange Klänning
Klänning 35:-
jsfn Violrosa/vit Topp

Tröja 30:-




jsfn Svartmönstrad Blus
Blus 49:-
Inte så färgglad så klart...
men jag tycker
 att den ser fin ut.
Jag tänkte ha den
 på Nyårsafton.

Jotex Vinröd OMAN wiltonmatta 80x150 cm
Sedan har jag beställt 
en matta också.
Jag har redan en likadan,
fast den är större.
Denna är 
80 x 150
Och efter min rabatt
kostade den 119,40:-

***

Ha en fortsatt fin helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar